بیوگرافی دکتر علی حسین نجفی ابراندآبادی

بیوگرافی دکتر علی حسین نجفی ابراندآبادی

ایشان کارشناسی ارشد علوم جنایی یا جرم شناسی و کیفر شناسی را از دانشگاه پاریس دریافت می کند و با گرایش تحصیلی جدید؛ مدرک کارشناسی ارشد مطالعات سیاسی را نیز از این دانشگاه می گیرد. ابرند آبادی در این دوران، آنچنان شیفته تحصیل و علم آموزی است که میان مقاطع تحصیلی اش وقفه ای نمی افتد و بلافاصله بعد از کارشناسی ارشد، در دانشگاه پو فرانسه، دانشجوی دکترای سیکل سوم حقوق با گرایش جامعه شناسی جنایی می شود.

ايشان بعد از دریافت این دکترا، از این دانشگاه موفق به اخذ درجه دکترای دولتی حقوق با گرایش سیاست جنایی نیز شده است. پس از پایان تحصیلات، او که میل جدی برای تطبیق یافته های علمی خویش با زادگاهش داشته، به ایران باز می گردد و همزمان با پژوهش و تحقیق، تدریس در دانشگاه را آغاز می کند. ابرند آبادی بیش از دو دهه است که به تدریس زمینه های آموزشی بزهکاری اطفال، کیفرشناسی، جرم شناسی، جامعه شناسی جنایی، سیاست جنایی، تاریخ حقوق کیفری و… سرگرم و اکنون استاد دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی می باشد.

برخی از آثار دکتر نجفي ابراندآبادي عبارتند از:

الف) تالیفات: دانشنامه جرم شناسی و تقریرات علوم جنایی،تاریخ حقوق کیفری بین النهرین.

ب ) ترجمه ها: ۱-دفاع اجتماعی، مارک آنسل۲- کیفر شناسی برناربولک۳- تاریخ اندیشه های کیفری ژان پرادل۴- نظام های بزرگ سیاست جنایی، میری دلماس مارتی ۵- درآمدی به سیاست جنایی  کریستین لازرژ  ۶- سیاست جنایی ـ کریستین لازرژ ۷ – جرم شناسی  ژرژپیکا

دانلود مقالات دکتر نجفی ابراندآبادی از سامانه دانلود مقالات جزایی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *